CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, May 17, 2009

Missing happiness

I dunno with who I I can talk..
I just feel I'm alone. I only keep my feeling by my self.
Ada kah org yg mengerti diriku?.
Ada kah org yg peduli pd perasaanku selain kluargaku?
Adakah org yg mencintaiku dgn tulus selain papa dan mamaku?
Adakah org yg dpt membahagiakanku selain papa dan mamaku?
Adakah org yg mau merawatku ketika aku sakit selain papa dan mamaku?
Adakah org yg dapat membimbingku lebih baik drpd papa mamaku?
Adakah org yg bisa menerima dan menghargai prinsip2 aku?
adakah org yg slalu mengsupport aku disaat aku senang dan sedih?
Adakah org yg bisa menerima kekuranganku apa adanya?
Adakah org yg slalu ada di sisiku ketika aku terjatuh atau sedih?
Adakah org yg mau mengalah demi diriku?
Why happiness is fade away?

cheers,

YuRi

Sent from my  BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT

0 comments: